Tisdag

Mina yngsta barn är lediga från skolan måndag och tisdag denna veckan. Alicia är också hemma med feber, hosta och halsont. Sedan är det en hel del andra barn här också under dagarna. Bilden nedan är från igår och då fick jag inte ens med alla cyklar - det såg ut som att detta var en fritidsgård!

Gårdagen innehöll ett besök i tv-huset för Saga och hennes kompisar. Det var väldigt uppskattat och det kändes tryggt och bra att lämna dem där.

Idag är det ingen vilodag vad gäller träning, ska strax byta om och cykla till Iksu för 1,5 timmes träning: benstyrkepass och kondition. Har lite ont i knät sedan söndag men tror att träning ska mjuka upp det, längtar redan tills imorgon då jag ska springa igen.

Sovit dåligt inatt av flera olika anledningar men känner mig rätt ok idag i alla fall. Har en hel del rättning framför mig, ska även förbereda ett möte som jag ska vara med på imorgon då vi ska utveckla en kurs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0