Sista träningsprogrammet

Var hos sjukgymnasten igår och fick mitt sista träningsprogram... Ett program med både hopp och spring och styrka såklart! Så igår tog jag premiärrundan på hela 1,5 km :) Cyklade efteråt för att bli lite svettig, hehe...

Idag har jag joggat en liten bana med små hopp och snurrar. Styrkepass blir det imorgon!

Böjningen var nu 120 grader aktivt och hela 140 grader med lite hjälp. Om två-tre mån ska jag göra ett styrketest men det kan nog bli av först i augusti skulle jag tro och inte mitt i semestern men jag ska träna på lika bra nu! Minst lika bra!

Hade handbollsavslutning här hemma i fredags och jag saknar dem redan...men nu får vi ladda för en ny säsong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0