Härlig dag

Började dagen med att åka till ett fantastiskt hus på Teg där vi hade planeringsmöte för en kurs som ska gå i höst. Väldigt trevligt och extra trevligt då mitt förslag gick igenom!

Sedan blev det lite shopping på expo innan jag landade på universitetet för ännu ett möte. Redigerade lite texter.

Mötte upp Saga och vi tog en timme till lite shopping och klädbyten, mysigt värre!

Därefter väntade ponnyerna på oss. Milton fick äran att bli ompysslad av oss och riden av Saga! Jag och Ann sprang en stund under tiden, upp emot en halvtimme joggade vi - nytt rekord!

Väl hemma blev det middag och sedan en kort men intensiv hundpromenad, Saga gömde sig i skogen och Lyra tränade sök - hon är grym på det.

Avslutade kvällen med The impossible, en tsunamifilm som väl var helt ok! Natt natt!!!


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin Arvidsson

Jag är uppvuxen på Teg *mallar sig*
Ha en fin helg!

2013-06-01 @ 08:44:02
URL: http://akaontherun.blogg.se/
Postat av: Nina

Ok, du kan gott vara det ;) Men Västteg har inget m Teg att göra!!!

2013-06-01 @ 16:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0