Söndagmorgon

Klev in på Iksu strax innan kl 9 i morse. Körde 10 min på löpbandet - dock gåendes... 10 min på crosstrainern med 150-165 i puls så det kändes!

Därefter iväg till maskinerna på översta våningen. Sittande benspark med 25 kg, liggande hamstring med15 kg och avslutade med benpress men där tog jag ett ben i taget, 25 kg på vänster och 90 kg på höger. En viss skillnad...

Därefter var det Guifs årsmöte. Nu är jag inte längre sektionsordförande, bara vanlig ledamot och det känns skönt. Jag har ansvarat över handbollen i tio år och det räcker. Jag har detta år haft fyra kvällar i veckan i hallen, till hösten blir det fem träningar i veckan...

Dags att gå ut och sätta sig i solen en stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0