Onsdag!

Onsdag betyder bassängträning på terapibadet! Idag var det riktigt bra tycker jag. Att komma dit med en veckas mellanrum ger lite perspektiv och jag inser att jag blir bättre för varje vecka! Idag kunde jag stretcha framsida lår genom att böja mitt ben riktigt mycket. Några trevliga tjejer finns det också så man får börja dagen med att fnissa lite.

Efter jobbet var det träning på Sjöfruhallen! Härligt att köra ett pass i vår gamla hemmahall, även om vi inte var så många idag. Sportlov.

Nu är det sovdags, jag är riktigt trött...


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin Arvidsson

Härligt att höra att det går framåt. Själv har jag fortfarande svårt att lyfta benet bakåt då man tog två av tre hamstring att tjänstgöra som nytt korsband men har jag väl fiskat upp foten går det bra! Idag blev det härligt vårspring! Love it!

Svar: Ja, de tog två av mina senor också men jag hoppas kunna få tillbaka böjförmågan... Idag är jag lite sliten i min hamstringsena som finns kvar, gjorde bl a höftlyft med fötterna på pilatesboll som kändes bra när jag gjorde det men som nog tog lite fö rmycket... Låter härligt med vårspring!!!
minaordomittliv.blogg.se

2013-03-09 @ 12:33:14
URL: http://akaontherun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0