Mitt nya träningsupplägg

Jag kom på att jag inte har berättat om mitt nya träningsprogram! Nu är det tre pass styrke på gym (Iksu) som gäller, kombinerat med tre pass balans och funktion samt tre pass kondition - i VECKAN!! Fatta, jag som har tränat flera gånger om dagen nästan ända till nu, i vart fall har jag ju kört ett och samma pass minst en gång om dagen. Helt plötsligt kändes allt så mycket roligare.
 
Igår lade jag mig i benpressen, med båda benen gick det inte så bra - det var bara det högra som jobbade så jag tog benen ett och ett istället och på mitt vänstra tränade jag på måttliga 20 kg, hehe... 
 
Hamstringsen var inte heller särskilt starka och där vågade jag inte ens fresta på med att bara ta det vänstra utan vi låg med båda benen och körde på 15 kg. Det är så att min självkänsla får sig en knäck...
 
Onsdagsträningen i vatten fortsätter jag med en vecka till och det är så kul att komma varje onsdag och känna att ja, idag är jag faktiskt lite bättre än förra onsdagen!!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin Arvidsson

Jag har fortsatt att köra alla styrkeövningar på ett ben i taget. Nu tar jag mitt o-opererade ben först och sedan blir det en tävling för det andra benet att åtminstone klara samma haha!

Sv: Ullis gick i min klass från föris tom nian! Världen är liten! Hälsa så gott från AK Johansson ;)

2013-03-21 @ 18:11:52
URL: http://akaontherun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0