Status!

Glömde att berätta att böjningen i torsdags nu nått 100 grader aktivt och hela 120 grader när jag hjälper till att böja ihop benet - har alltså passerat 80 respektive 100 grader som jag hade förra gången!

Idag sitter jag hemma och rättar och rättar. Ska givetvis få till mina tre träningspass också, ska bryta kl 11.00 för det första.

Ikväll är det träning med stortjejerna, hade matcher med småfisarna igår och de gjorde nog sin bästa dag hittills, de vann fyra matcher och förlorade två! Kul för dem även om de är lika glada hur det än går men det är roligt att se att fler och fler förstår vad dem ska eller kan göra.

Känner mig lite förkyld men ganska skönt att sitta hemma och snörvla...

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin Arvidsson

Det är verkligen härligt att läsa om dina framgångar! Vilket pannben!

Svar: Men ändå känns det som om jag är i ett tråkigt skede... SG talade om bassängträning, ska dit om två veckor och det vore kul med något helt nytt!
minaordomittliv.blogg.se

2013-02-05 @ 21:46:26
URL: http://akaontherun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0