Bassängträning nr 2

Jag har en mental bild som jag gärna hade visat er: tänk er 20 knäskadade människor med blå papperssimmössa på huvudet gå på led nedför handikapptrappan och ner i bassängen! Jag var bland de första ner i vattnet så jag kunde njuta av den bilden! Klick!

Träningen var bra och jag upplevde att jag tog i mer idag. Inte så jobbig träning men för ett opererat knä är det helt perfekt!

Efteråt gick jag förbi sjukhuset och in till min granne Monica som bjöd på lite fika och en lång pratstund! Tack för det M!!

Nu har jag nyss kommit hem från jobbet, det var ett äventyr att gå hem från bussen... Det är halt och blåsigt men också lite soligt!

Dags att byta om och följa med Saga till stallet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0