Lite nya övningar!

Dagen inleddes med en promenad till C-H för lite gym. Körde benböj (bara med stången (20 kg) men ändå! Första gången efter operationen hade jag en stång på axlarna!

Sedan dristade jag mig till att utmana baksidorna på Draken också!

Dagens pass:
Benböj 3 x 15
Drag bakom ryggen 2 x 35
Bicepscurl 20 st med 10 kg
Draken 3 x 16 med 5 kg
Mage 3 x 30 (raka och sneda)
Crazy ivans 2 x 20
Rygg ups 30 st
Plankrodd 20 st
Höftlyft enbens 2 x 16, tvåbens 16 st

Promenad på 3 km vilket förmodligen var min längsta efter operationen - så på det hela är jag väldigt nöjd med mina ben idag!

Nu ska vi grilla lite hamburgare på baksidan och imorgon är det jobba!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0