Patetiskt!

Idag har jag startat ett nytt liv. Igen. Mycket protein och lite kolhydrater. Ingen LCHF för jag gillar inte att sätta i mig en massa fett, ska försöka fokusera på omättade fetter.

Idag började jag dagen med havregrynsgröt och lite äpplemos och lättmjölk. Till lunch blev det två kokta ägg, en näve räkor och en avokado. Men hunger känner jag ändå. Drack precis en stor kopp glöggte för att lura magen.

Längtar till middagen som blir en omelett med lite svamp och paprika tror jag. Jag kommer att sukta efter barnens korv och makaroner. Det är som vanligt, det jag inte ska äta är jag mest sugen på såklart.

Jaja, resan börjar nu och här. Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Annsan

good luck darling, miss u

2012-01-09 @ 22:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0