De senaste dagarna..,

...har varit bra! Min älskade pappa fyllde år i torsdags men vi bor 100 mil ifrån varandra så vi kunde inte ses... Får uppvakta honom nästa gång vi ses istället.

På torsdag kväll var vi hos mamma och åt palt! Mums och jag är kusligt bra på att äta palt även om det i förrgår bara blev fem stycken.

Igår fredag var vi i Holmsund och badade. Vi hade jättekul i vattnet och jag skrattade sjukt mycket och svalde cirka en bassäng med vatten... Efter badet var jag hos en vän och invigde hennes garderob för att inte säga walk-in-basement! Blir lite avundsjuk på dessa lite äldre hus med källare - vi har ju ingen...

Idag hoppas jag på att inte göra någonting :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0