Träningen igår...

...var lite soft med tremannafotboll i 10 min därefter några övningar NTC i pauserna, vi körde utfallshopp, burpees  med armhävningar och knäuppdrag, sidoplankor, situps, climbs och en annan övning där man börjar stående och går ut med händerna tills man står i armhävningsposition - då går man tillbaka med armarna. Övningarna körs i 30 sek intervall utan vila mellan de olika övningarna så man får rejält med puls.

Efteråt såg vi ett avsnitt av The firm men jag somnade...Fick sedan någon slags allergisk reaktion inne i munnen då insidan av min mun började svälla upp. Jag var upp och sköljde med vatten och då avstannade svullnaden. Även idag känner jag av det. Märkligt, jag drack kaffe  och åt en kiwi - måste ha varit kiwin. Vet sedan tidigare att jag kunde få svid på tungan av kiwi...Någon som vet?

Idag är det skrivardag, jag har rättat som en gnu för att kunna skriva idag. Jag skriver på något inom skoljuridik och hoppas få några sidor gjorda idag - så nu köööööör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0