Måndag igen.

Och veckan inleds med hemmajobb och en sjuk Saga. Snöstormen är över och det är oerhört vackert väder men jag är inomhus. Men fint är det!

Jag förbereder veckans undervisning och lite annat smått och gott som har med handbollen att göra. Saga ligger och hostar här i soffan och hunden sover vid mina fötter.
Jag summerar förra veckans träning och fick ihop hela sex pass, varav 4 step up-pass! Jag är jättenöjd med det och framförallt känner jag att jag blir piggare och piggare ju fler pass jag hinner med på en vecka. Denna vecka blir det i vart fall fyra-fem pass innan vi åker till stugan och väl där ska jag åka skidor om vädret tillåter!
Ha en skön inledning på veckan alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0