Min underbara dotter fyller 15 år!

Åh jag minns när hon var född och låg i baljan vid sidan av min BB-säng. Hon låg vaken och tittade på mig när jag vaknade och hon var så fin och hon var MIN. Hon är fortfarande min, denna glada öppna och galna tjej. Minns hennes knasgång då hon var ett-två år och alla hennes utstyrslar som hon klädde sig i. Halsband och något på huvudet var ständiga accessoarer. Pratade rent innan hon var två år och denna lilla mun som alltid pratade och pratade. Hennes utbrott som 2-åring, 3-åring, 6-åring och 13-åring... Hon har en dramatisk ådra på och utanför handbollsplanen...

Jag älskar dig så min lilla lilla tjej som är på väg att bli stor!
Här hade vi vunnit brännbollscupen i Umeå 2001, hon var 4 år! (F-n det var ju nyss???)
På Droskan med Challe och familj! 9 år
I Turkiet i somras, 14 år...
Hoppas att du får en underbar födelsedag min älskade unge!

Kommentarer
Postat av: Mathias

Åren går snabbt. Tyckte det var nyss jag var hos er och kollade fotbolls-VM 1994 då Sverige tog brons - och då var hon inte ens född....

2011-10-31 @ 09:03:00
URL: http://mathiasdagligafoto.blogspot.com/
Postat av: Annsan

Stort grattis till fina Alicia från alla oss på Mumindalen <3

2011-10-31 @ 11:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0