Min sambos disorder...

...kanske det inte är så snällt att lägga ut ett inlägg om. Men i alla fall. Alldeles nyss när vi höll på att bädda rent i sängarna så sade han att ko-kudden var hans kudde. "Men ser du inte att det är en kanin?" "Nej", svarade han, "och vet du vad, du vet de där siffrorna och bokstäverna som man ibland ska skriva på datorn för att bevisa att jag är en riktig människa, jag misslyckas alltid!" Hm, där fick jag förklaringen till att han vill para ihop alla möjliga sockar med varandra då vi sorterar tvätten...Han är ingen riktig människa, han är sån där cyborg med hoppben och stålpansar. Som inte kan skriva inlägg på alla sajter på nätet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0