Lördagen!

Jag ska börja med att konstatera att vi nu har vintertid OCH att vi då ställt undan våra utemöbler (eller min sambo har jobbat med det.) Tur att det blev vintertid inatt förresten. I annat fall hade jag inte varit hemma förrän 04.30 inatt men nu tjänade vi ju faktiskt en timme! Ha! Jag körde med den metoden som tonåring vid ett tillfälle, jag kom hem kl 3 och skulle egentligen ha varit hemma kl 1. När pappa skällde på mig slog kl 3 och jag sa att han var en surgubbe som bara bråkade om en timme eftersom klockan nu blev 2... Han fann sig inte riktigt utan fortsatte att vara arg (?????)
Gårdagkvällens fest var hur kul som helst. Vi höll till i Läkarvillan och var drygt 40 personer OCH det fanns en karaokeanläggning... Ni som känner mig vet att lyckan då var gjord och jag sjöng och sjöng. Pajade låtar som Let me entertain you, Främling, Hooked on a feeling, The final countdown, Man ska ha husvagn (????), Yes sir I can boogie och ja... Listan kan göras lång...
Som den gamling man är cyklade man efteråt till efterfest hemma hos Pernilla som var kvällens födelsedagsbarn där vi tjatade på och hade trevligt.

Söndagen började med en lång sovmorgon, sconesfrukost, pumpakarvning och stallpromenad med A. Ikväll är det handbollsträning med mina småfisar!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Blev det SÅ sent? Huvva, inte konstigt man är trött :-O

2011-10-30 @ 17:49:45
Postat av: Ullis

Låter som en bra kväll tycker jag. Kul med en blogg. Ser fram emot att få läsa mera. Kram min vän.

2011-10-30 @ 19:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0