Dagen så långt!

Jag steg upp i ottan, väckte alla mina barn som glatt traskade till ett uppdukat frukostbord så sent som möjligt och mina barn satt redan och åt frukost. Efter att ha lämnat trean på skolan så gick jag hem och jobbade surfade. Jag löste dagens sudoku utan att fuska och gick på en riktigt skön promenad. När jag kom hem åt jag min vanliga frukost bestående av havregrynsgröt med rivet äpple och lite omega3-tabletter två rostade mackor med bregott och skinka samt två koppar starkt kaffe (med lättmjölk).
Dagens outfit är en svindyr designoverall inhandlad i New York ett par Adidasbrallor från år 2000 och en Team Sportia t-shirt från 2003. Nu ska jag in i duschen för att åka och shoppa en ny höstgarderob ett par strumpbyxor.
See U later! <3

Kommentarer
Postat av: Annsan

hahaha, underbart darling... love U <3

2011-10-28 @ 12:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0