Å vad ska man då skriva om...

Jag börjar med att skriva att jag vill ha min träningslust tillbaka! Jag som egentligen älskar att träna och såklart känslan efteråt lurar mig själv med att inbilla mig att jag får ju sååå mycket träning av att köra med mina stortjejer (jag är tränare för ett gäng 15-åringar). Visst, det är sant, jag rör på mig väldigt mycket men jag vill göra något jobbigt som någon annan kräver av mig!! Jag vill känna blodsmak och tänka att nu orkar jag inte mer, snälla sluta plåga mig!!! Nu när jag tycker att något blir jobbigt så kliver jag ju bara av eller byter övning eller så MÅSTE jag gå och bläddra i min träningsplanering (sure!).


Nu ska jag jobba någon timme till men sedan bege mig till världens bästa träningsanläggning och träna. Men vad har jag inte bestämt. Finns inget pass på eftermiddagen och jag hade för mycket att göra till lunch. Oj, jag har visst glömt lunchen hemma. Jefla skit, jag packade ju in hemmapizza från i fredags i en rosa burk men var lade jag den? Kanske i hallen till hundens stora glädje?
Så, jag återkommer med en TRÄNINGSRAPPORT! Nu KÖÖÖÖR vi!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0