Vad gör vi, nu kör vi!

Fy bajs vilken jobbig vecka jag har inlett! Igår jobb, förberedelser och möten. Handboll på kvällen. Idag har jag administrerat, förberett och spelat in föreläsningar hela dagen. Ikväll ska dottern på damhandboll och vill ha sällskap. Onsdag bjuder på 8 timmars ren undervisning, kör med lilla dottern på kvällen. (Egentligen har jag handboll men prioriterar Saga då det är familjekör.) Torsdag bjuder på heldagskonferens (lär väl sitta och sova). Torsdagkväll innebär fys. Fredag ge rmig halvdagskonferens och toppar med att undervisa på eftermiddagen. Bortbjudna på kvällen, barnvakt på lördag och handboll från 8 - 20 på söndag.

Jag är förkyld också. Bläää.

Bara gnäll.

Kommentarer
Postat av: Annsan

Usch vad jobbigt det lät :(... om det är ngn tröst, så har jag också några riktiga skitveckor framför mig... Puss på dig i alla fall, hoppas att du snart kryar på dig <3

2011-11-08 @ 16:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0