Sovit dåligt...

...drömt om att jag hållit i handbollsträningar och coachat matcher varvat med att jag föreläst, nästan så att hela föreläsningar fått plats i mina drömmar. Min sista dröm var att jag och Saga körde bil på Haga och var på väg hem, vi hade tusen ärenden att göra när bilen helt plötsligt knäppte till och slog av sig. Hur jag än vred på tändningsnyckeln så gick den inte igång...Jag klev ur mitt bland vägarbeten och rullade själv bilen upp till parkeringen utanför Gammliahallen. Gick till Ok, köpte två säkringar på 12 resp 24 ampere och bilen gick igång igen och jag körde hem.

Idag har jag en ledig dag men det är stall kl 14 och kl 18 har jag handbollsträning med mina små. Däremellan måste jag jobba. Massor. Har föreläsningar fulla veckan varvat med handledning och möten. Jag ljuger inte om jag förmodligen kommer att jobba omkring 60 timmar under veckan som kommer och ägna 15 timmar till handbollen...
Jaja, nästa helg ska jag stöka fram julen, kanske hinna städa lite under veckan som kommer också. Måste påminna mig om att jag faktiskt älskar handbollen och alla ulliga gulliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0