Idag har vi en ledig dag!

Jobbade så mycket igår att jag idag ska unna mig att vara ledig. Ska ta med Sagis på bio men hon har inte bestämt om vi ska se Smurfarna eller Savannens hjältar (jag känner att jag inte bryr mig!).

Härligt med tidsomställningen (på fler sätt än att utemöblerna är borta) - det är ju inte så jobbigt att stiga upp på morgonen (ännu)!! Härligt att vara ledig men ändå stiga upp kl 8, det händer inte i vanliga fall kan jag säga.

Linas matkasse i veckan och igår åt vi kinesisk fläskgryta men det var för mycket timjansmak för min del... Ikväll ska vi laga pumpasoppa till oss vuxna (eller till lunch) och även laga chickennuggets med sötsur sås.

Handbollsträning med de stora ikväll, de ska få springa de små liven, hehehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0