En riktigt lazy dag...

...har jag haft igen. Det är som om min kropp och hjärna laddar för några tuffa veckor (vilket är precis det de gör). Skjutsade Sagis till stallet för ridlägerdag, läste ut en bok, surfade, rättade lite, hämtade Sagis och sedan såg vi en film tillsammans: Captain America som passade perfekt en dag som denna.

 

Nu sippar jag på ett glas rödvin, äter några kex med mögelost och väntar på att min pizzadeg ska jäsa sedan blir det hemmapizza här (som varje fredag).

Ikväll och inatt har vi LAN här i huset då tre P12:or sitter uppkopplade mittemot varandra på Lukas rum, ganska charmigt faktiskt!

Även tonåringen har nattligt besök, hmm...kanske inte lika charmigt men ganska gulligt ändå. (Trodde aldrig jag skulle tycka det men det är en toppenfin kille.)

Träningsvärk har också präglat dagen. Hoppas det svider lite för mina tjejer också.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0