En måndag i november.

Vaknade en sekund efter att jag hade somnat. Kändes det som. Ett morgonmöte sedan föreläsning. Både jag och studenterna var lite sega men vi skyllde på denna novembermåndag.

Lunch med min fina Ann och två kollegor, var tyvärr tvungen att kasta i mig kaffet för att springa till ett möte med rektorsprogrammet där jag undervisar.

På kaffet blev jag överraskad med tårta och present! Åh vad glad jag blev! Jag är ju inte ens anställd av dem utan jag är inköpt på timmar. Så himla varma och omtänksamma människor! Jag fick ett presentkort på iksu och jag tror att det ska användas till någon form av behandling när denna undervisningstid är över...


Kommentarer
Postat av: Gamla faster :)

Ja Nina du har nog hamnat på rätt arbete, för när du är så omtyckt så måste du ha gjort ett bra jobb :)

2011-11-21 @ 22:46:14
Postat av: Annsan

<3<3<3<3

2011-11-22 @ 22:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0